Zakaj se odločiti za Google Ads oglaševanje?
Statistika kaže, da več kot 90% ljudi pred nakupom poišče podjetje na internetu, kar pomeni, da je verjetno tudi vas večina vaših strank našla ravno na spletu. Zakaj se torej ne bi povzpeli nad konkurenco s pomočjo plačljivih oglasov?
Googlovi oglasi v iskalnem omrežju lahko umestijo informacije o vašem podjetju na sam vrh rezultatov v iskalniku. Najvišja tri mesta oglasov nad organskimi zadetki prejmejo skoraj polovico vseh klikov, ki sledijo uporabnikovi iskalni poizvedbi.
Pri Google oglaševanju so najpomembnejše ključne besede. Vedeti morate, kako ljudje iščejo vaše izdelke in storitve oziroma katere iskalne poizvedbe pri tem vpisujejo v iskalnik. Različne ključne besede imajo različne cene na klik, kar je odvisno predvsem od njihove panoge, konkurenčnosti in priljubljenosti iskanja.
Zakaj bi oglaševanje na Googlu zaupali strokovnjakom?
Čas je denar. Zakaj bi ga torej zapravljali?
Če Google oglaševanje zaupate strokovnjakom, ste praktično že en korak pred konkurenco.
Upravljanje Google Ads namreč zahteva veliko dela in poglabljanja v analize, saj je potrebno določiti in preučiti najustreznejše ciljne skupine, ključne besede in navsezadnje tudi konkurenco. Začetna vzpostavitev oglaševalskih kampanj pa seveda ni dovolj. Za pravi uspeh je oglaševanju potrebno posvečati vsakodnevno pozornost, predvsem v smislu spremljanja rezultatov in optimizacije nastavitev.
Kreiranje popolnih Google oglasov lahko vzame precej časa in testiranja, čemur si podjetja običajno le stežka posvetijo, zato je zanje veliko bolj smiselno, da to nalogo prepustijo usposobljenim in izkušenih strokovnjakom.
Odkrijte naše storitve Google oglaševanja
Naši Google Ads strokovnjaki vam lahko pomagajo na naslednjih področjih:
PPC oglaševanje
Skupaj z vami bomo pripravili strategijo oglaševanja ter določili najpomembnejše kazalce uspešnosti (KPI). Pri tem pa se ne bomo osredotočili samo na pridobivanje klikov, temveč tudi dejanskih konverzij, kot je prodaja izdelkov, kontakti potencialnih strank in telefonski klici. O rezultatih vas bomo redno obveščali v obliki mesečnih poročil.
Ponovno trženje oz. remarketing
Remarketing predstavlja odlično priložnost za nagovarjanje potencialnih kupcev, ki so že obiskali vašo spletno stran. Raziskave namreč kažejo, da se ljudje, ki so deležni ponovnega trženja, z večjo verjetnostjo odločijo za nakup oz. oddajo povpraševanja. Za namene ponovnega trženja oblikujemo za to posebej prilagojene oglase, ki bodo obiskovalce vaše spletne strani spremljali tudi drugje po spletu ter jih na ta način vabili k ponovnemu obisku.
Google Shopping
Spletnim trgovinam pomagamo povečati prodajo artiklov s pomočjo Google Shopping kampanj, ki predstavljajo edinstven način za oglaševanje posameznih produktov na Google iskalniku. Omenjeni način oglaševanja je primeren predvsem za večje tuje trge.
Oglaševanje v tujini
Oglaševanje na tujih trgih je primerno predvsem za podjetja, ki želijo svoje poslovanje razširiti čez mejo oziroma ki želijo privabiti več prometa v svoje poslovalnice locirane v tujini. Naši strokovnjaki vam bodo pomagali raziskati tržišče ter vam priporočili oglaševalski proračun, ki se od države do države lahko precej razlikuje.
Oglaševanje na prikaznem omrežju
Kljub temu da razmerje med prikazi in kliki (CTR) na prikaznem omrežju v povprečju znaša le borih 0,46%, le-ta še vedno predstavlja odličen kanal za širjenje prepoznavnosti blagovne znamke. Prikazni oglasi imajo namreč to prednost, da zaradi svoje vizualne narave (slike, bannerji) pritegnejo človeško pozornost. Na ta način pa so uporabniki spleta izpostavljeni oglaševani storitvi ali produktu tudi v primeru, da na sam oglas ne kliknejo.
Oblikovanje in optimizacija pristajalne strani
Uspeh Google Ads oglaševanja ni odvisen le od ključnih besed, oglasov in načinov targetiranja. Pomembno je tudi, kaj se z uporabnikom zgodi po tem, ko klikne na prikazani oglas. Pristajalna stran (landing page), na kateri se uporabnik znajde po kliku na oglas, mora biti zasnovana tako, da nudi čim boljšo uporabniško izkušnjo. Od nje je namreč odvisno, ali se bo uporabnik na koncu odločil za nakup ali pošiljanje povpraševanja. Na podlagi izkušenj vam znamo svetovati, kako optimizirati obstoječe pristajalne strani oz. vam ponudimo rešitve za oblikovanje nove.
Upravljanje oglaševalskih kampanj zajema:
Raziskava ključnih besed
Ključen element pri pripravi strategije Google oglaševanja v iskalnem omrežju je razumevanje ciljne skupine. Mnogi oglasi v Googlovem iskalniku ne delujejo dobro samo zato, ker ustvarjalec ni izvedel ustrezne raziskave ključnih besed. Pogosto je vzrok temu pomanjkanje časa ali nepoznavanje ciljnega trga. Naši strokovnjaki si za ta namen vzamejo dovolj časa in opravijo potrebne raziskave pred ustvarjanjem oglasov.
Razporejanje oglaševalskega proračuna
Zavedamo se, da želite s svojim poslom zaslužiti in da se vam oglaševalski vložek večkratno povrne. S tem namenom vam svetujemo glede višine vloženega denarja ter njegove razporeditve po različnih Google Ads kanalih. Pri tem pa bomo seveda zagotovili, da danega mesečnega proračuna ne bomo prekoračili.
Ustvarjanje oglasov
Oglase vedno ustvarjamo z mislijo na končnega uporabnika. Besedila in grafične podobe prilagodimo ciljni skupini, oglase pa obogatimo tudi z različnimi razširitvami, ki še dodatno povečajo njihovo učinkovitost.
Spremljanje rezultatov in optimizacija
Google oglaševanja ne moremo zgolj vzpostaviti, nato pa nanj pozabiti. Rezultate je potrebno redno spremljati, oglase in nastavitve pa ustrezno optimizirati. Tega se kot strokovnjaki precej dobro zavedamo in zato vselej stremimo k neprestanim izboljšavam vaših oglasov.