Spletno oglaševanje odpira nove možnosti poslovanja
V Sloveniji uporablja internet kar 72 % populacije, kar pomeni, da je skoraj tri četrtine vaših potencialnih potrošnikov oddaljenih le nekaj klikov stran. Podjetja v spletno oglaševanje vlagajo veliko energije in sredstev, zaradi napredujoče digitalizacije pa se je le-to tudi zelo spremenilo, saj je postalo nekakšna znanost, ki uporablja napredno tehnologijo, vanj se vse bolj vpletajo psihološka znanja ter različne nove vede, njegov zelo pomemben vidik pa postaja tudi dizajn.
Spletno oglaševanje ali “internetni marketing” vsebuje različne strategije oglaševanja, kot so postavitev in optimizacija spletnih strani, Google oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih. Je cenejši od klasičnega marketinga, hkrati pa omogoča oglaševanje, ki je targetirano na iskano ključno besedo, lokacijo, starost ali interese. Z redno optimizacijo je mogoče dosegati najboljše rezultate po najnižji ceni, ena najpomembnejših lastnosti pa je njegova visoka merljivost.
Oglaševanje podjetja
Pogosto pa se zgodi, da ljudje na trg vstopajo zmotno prepričani, da predstavljajo originalen in inovativen produkt, ki še ne obstaja. Realno pa kar v 99 % to ne drži. V izogib kasnejšemu razočaranju je zelo priporočljivo, da si vzamete nekaj časa in temeljito raziščete Facebook, Instagram, Google, ipd. ter ste pozorni na oglase konkurenčnih podjetij, ki se vam prikazujejo. Vendar pa seveda najboljše rezultate nudi profesionalen pristop. V podjetju Vsi.si bomo, s pomočjo sodobnih orodij, poskrbeli za povsem individualen način oglaševanja, ki bo za vaše podjetje najboljši.
Google oglaševanje
Google omogoča, da lahko oglašujete na spletnem iskalniku Google in njegovih partnerskih omrežjih, preko Google Ads in prav tako na YouTube in oglasnih pasicah drugih spletnih strani, ki to omogočajo. Preko tovrstnih bannerjev lahko ciljate na uporabnike, ki so že bili na vaših straneh in jim sledite.
Facebook oglaševanje
Facebook ta trenutek velja za najbolj popularno družbeno omrežje. Oglaševanje na njem hkrati povečuje prepoznavnost blagovne znamke in promet na spletno stran oziroma trgovino. Gre za platformo, ki omogoča daleč najbolj natančno targetiranje, v primerjavi z drugimi kanali pa je
Facebook oglaševanje še vedno eno najcenejših. Vaš proračun za posamezne kampanje lahko ves čas prilagajate, merljiva (v realnem času) pa je tudi uspešnost vašega oglaševanja. Takojšen vpogled v analitiko pomeni, da lahko ustrezno ukrepate.
Instagram oglaševanje
Instagram oglaševanje ni panoga zase, pač pa podaljšek Facebook oglaševanja, kar pomeni, da se Instagram, enako kot Facebook oglasi, ustvarjajo v Facebook Business Managerju.
Če imate produkte, ki naslavljajo končne uporabnike in jih prodajate preko spletne trgovine, ste primeren kandidat za Instagram oglaševanje, saj je sledenje povračilu investicije v tem primeru izjemno preprosto. S pridom ga lahko uporabite tudi, če je vaš produkt oz. storitev še nepoznana, vi pa jo želite predstaviti vaši ciljni publiki in eventuelno tudi pripeljati do nakupa, ali v primeru, da je vaša znamka že uveljavljena, vam pa je pomembno vzdrževanje/povečevanje prepoznavnosti, kar pomeni, da je idealen tudi za “branding” tip kampanje.